8.30-9.00 – śniadanie i czynnosci higieniczno-porządkowe, samoobsługa
9.00-10.00 – sytuacje edukacyjne – realizacja zadań edukacyjnych stymulujących rozwój dzieci zgodny z ich możliwościami z uwzględnieniem zadania diagnostyczno – prognostycznego
10.00-10.15 – zabawy dowolne i w/g zainteresowań: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne,
10.15-10.30 – czynności higieniczno-porządkowe i samoobsługa
10.30-11.20 – zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub w sali i prace w kąciku przyrody, zabawy sportowe.
11.20-11.35 – czynności higieniczno-porządkowe i samoobsługa
11.35-12.00 – obiad i realizacja zadań programowych w tym zakresie
12.00-12.10 – czynności higieniczno-porządnowe
12.10-13.30 – poobiedni odpoczynek (bajkoterapia) [3-latki -leżakowanie] pozostałe dzieci- zabawy realksacyjne, tematyczne, konstrukcyjne i wg zainteresowań,
14.00-15.00 – zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy ruchowe w sali i prace w kąciku przyrody,
15.00-16.00 – indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem zdolnym, zabawy dowolne na dywanie, w kacikach zainteresowań i przy stolikach, rozchodzenie sie dzieci.